اجرای طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان با هدف ارتقای سلامت اجتماعی در محلات شهرستان های بیرجند قاین و سرایان آغاز شد.

احمدی شادمهری معاون امور توسعه پیشگیری  بهزیستی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت : این طرح به صورت پایلوت به سه تا از استان های کشور ( خراسان جنوبی، هرمزگان و گیلان) واگذارشده است .
 
وی افزود: طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان در محله های آسیب پذیر و پرتراکم در شهرستان های بیرجند، قاین و سرایان با همکاری پایگاههای سلامت روان محلی تحت نظارت بهزیستی جنوبی آغاز شده و تا پایان مهر ادامه دارد. 
 
احمدی شادمهری اظهار کرد: این طرح با هدف افزایش شناخت آسیب های دوران نوجوانی، تغییر نگرش در زمینه پیشگیری از این آسیب ها، جمع گرایی و کار گروهی نوجوانان در شناسایی مشکلات شان، ارائه ایده و خلاقیت برای حل مشکلات و ایجاد نشاط اجتماعی اجرا می شود.
 
معاون امور توسعه پیشگیری  بهزیستی خراسان جنوبی تصریح کرد: در این طرح گروهی منتخب از نوجوانان هر محله مشکلات محله را بررسی و سپس با کمک معتمدان محل و مسئولان برای رفع آن اقدام می کنند.
 
وی با اشاره به اینکه این طرح برای نوجوانان 13 تا 18 سال و با همکاری یکی از پایگاه های سلامت روان محلی توانمند این سه شهرستان اجرا می شود بیان کرد:  برای اجرای طرح در هر شهرستان 50 میلیون ریال ( در مجموع 150 میلیون ریال) اعتبار تخصیص داده شده است.
 
انتهای پیام/ ط آ

تخصیص 50 میلیون ریال اعتبار  برای  طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان 

 
برچسب ها: بهزیستی ، سلامت روان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.